Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

                    Code: Make up  Password: HELP ME!


Καλή εβδομάδα φίλες μου και εύχομαι ο καιρός να έχει ξυπνήσει στα δικά σας μέρη με περισσότερα κέφια! 
Ξέρω έχω άπειροο0ο0ο0ο0 καιρό να σας γράψω,ή τουλάχιστον να εμφανιστώ σε κάποια σχόλια!
Η αλήθεια είναι ότι το είχα στο νου μου όλες αυτές τις μέρες...έψαχνα ένα θέμα που να αγγίζει τις γυναικείες πτυχές,ώστε να βρείτε λίγο χρόνο να με διαβάζετε τώρα που όλες έχετε "ξεχυθεί" στο μαραθώνιο των εκπτώσεων! 

---------------------------------------------------------------------------------------
Γυναίκα:μεσαιωνική ελληνική γυναίκα < αρχαία ελληνική γυνή (αιτιατική, γυνακα)
Κάθε ενήλικος άνθρωπος που εμφανίζει τα πρωτογενή χαρακτηριστικά του θηλυκού γένους,όπως η εγκυμοσύνη....και μπλα μπλα μπλα...
Μμμμμ,άμα ξεκινήσω την ετυμολογία της λέξης,όπου έχουν γραφτεί τόσα βιβλία και έχουν δοθεί τόσες πολλές ερμηνείες ανά τους αιώνες που ακόμα και εμείς οι γυναίκες θα μπερδευόμασταν!!(λογικό,άντρες έγραψαν τα περισσότερα βιβλία! χαχα!)
Ας γυρίσουμε πίσω στην τέλεια εποχή μας και ας προσπαθήσουμε να λύσουμε τα αιώνια ερωτήματα του φύλου μας λίγο πριν κάποια έξοδο μας..."Τι θα βάλω;;;;Δεν έχω τίποτα να φορέσω!..Πώς να βαφτώ;;;Πώς να φτάξω τα μαλλιά μου"...κακά τα ψέματα,μπορεί οι καιροί που ζούμε να είναι δύσκολοι,αλλά κάποια χαρακτηριστικά της γυναικείας φύσης έχουν περάσει στο dna μας!
Πάντα θα θέλουμε να είμαστε περιποιημένες,όμορφα βαμμένες,όμορφα ντυμένες,να αρέσουμε στον καθρέφτη μας(όπως έχει αφήσει εποχή ατάκα φίλου μου "δεν κοιτάω το ηλιοβασίλεμα,γιατί αντικρίζω κάτι όμορφο κάθε πρωί στον καθρέφτη μου!"),να μην νιώθουμε ανταγωνισμό από τις γύρω bitches και βέβαια να έχουμε την κατάλληλη ανταμοιβή από το αντρικό κοινό!
Για να μην μακρηγορώ το make up είναι το άλφα και το ωμέγα στην ζωή μας...κρύβει τις ατέλειες μας,τονίζει τα πιο όμορφα χαρακτηριστικά του προσώπου μας και μας κάνει να νιώθουμε ασφαλείς και ποθητές!
Η αλήθεια μου είναι ότι το βάψιμο για μένα είναι ένας Γολγοθάς.Έχω πολλά καλλυντικά μα make up artist δεν είμαι και το αποτέλεσμα σίγουρα θα είναι παραπάνω από καλό για μένα αλλά κάτι λιγότερο από το τέλειο! 



 Η λύση ήρθε αυτή την φορά από τον άγιo youtube.com !!
Αυτή μου πραγματικά με έχει σώσει και μου λύνει τα χέρια είναι http://www.youtube.com/user/laurenbeautyy 
Η Lauren αν και τα tutorial είναι στα αγγλικά πραγματικά μαγεύει με τις συμβολές της και τον τρόπο μου βάφετε!
Έχει tutorial με make up don' t και εξηγεί τέλεια πως να συνδυάσεις χρώματα,
μολύβια και κραγιόν!
make up don't by Lauren
Εμένα με βοήθησε πολύ στην αρχή και πλέον μπορώ από μόνη μου να συνδυάζω τα καλλυντικά μου!



Το youtube.com κορίτσια αποτελεί πλέον βίβλο..!!
Δεν είναι κακό να παραδεχτούμε ότι δεν γεννηθήκαμε τέλειες,κακό είναι να μην κάνουμε τίποτα για να φτάσουμε στην πολυπόθητη υποκειμενική τελειότητα...
Kαι ναι,γιατί όχι ας ξεκινήσει με από μία γυναίκα μου είχε απορία πως να χρησιμοποιήσει σωστά το eyeliner! ;)
Nα περνάτε τέλεια γατούλες!
See you soon (this time!)
XOXO,
Elena :****!!!

1 σχόλιο: