Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

                                                 Cupcakes Mania !  !  !


Όπως κάθε γυναικεία ύπαρξη σε αυτό τον πλανήτη έχει τα δικά της μυστικά ομορφιάς,ΑΛΊΜΟΝΟ εξάλλου είμαστε το ωραίο φύλο....έτσι και όλες μας έχουμε τις μικρές γλυκές ή αλμυρές αδυναμίες μας!!!
 ΖΑΧΑΡΗ feat ΑΛΑΤΙ καθώς οι ορμόνες μας κάνουν το δικό τους πάρτυ κατά την περίοδο και όχι επειδή χρειαζόμαστε μία δικαιολόγια για να φάμε "όλο το ψυγείο" boys ! ! !Σωστά dolls ??! 



Σήμερα θα σας μιλήσω για την αδυναμία μου...!!! <3 <3 Cupcakes...!!! <3 <3
Λατρεύω τα κεκάκια κάθε λογής και κάθε γεύσης και είμαι φανατική οπαδός της ζαχαροπλαστικής!!!

Αφήστε με μία μέρα μέσα σε μία κουζίνα και δεν θα βγω με λιγότερο από 2 ντουζίνες σπιτικά γλυκά!!
Η ζαχαροπλαστική με χαλαρώνει από το άγχος της μέρας,την ένταση και τα νεύρα(συχνά πυκνά!)
Τα cupcakes έχουν γίνει παγκόσμια γαστρονομική μόδα!!!
Candy@Cakes,Covent Garden
London
Στην επίσκεψη μου στο Λονδίνο τον περασμένο Οκτώβρη πραγματικά υπήρχαν παντού και δεν σας κρύβω ότι υπήρχαν ακόμα και μαζαγιά που πωλούσαν αποκλειστικά και μόνο cupcakes(εντάξει και coffee! :P )
Και αφού δεν γίνεται να δίνω όλα τα λεφτά μου σε γλυκά...συμφέρει να τα  φτιάχνω μόνη μου!
Θα σας δώσω την δική μου συνταγή για cupcakes και εύχομαι να την λατρέψετε ΌΠΩΣ ΕΓΩ!
Υλικά
μισή κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις
μισή κούπα ζάχαρη
2 αυγά
2 κουτ. της σούπας βούτυρο
1/2 κουταλ. γλ. μπέικιν 
1 βανιλέτα ή 2 βανίλιες 
1 κουβερτούρα (προαιρετικά!)
Εκτέλεση
*χτυπάω στο μίξερ την ζάχαρη μαζί με τα αυγά μέχρι να ασπρίσουν(ένα απαλό κίτρινο χρώμα δλδ!)και να αφρατέψουν
*σε ένα άλλο μπολ βάζω το αλεύρι,το μπέικιν και την βανιλέτα(ή τις βανίλιες!) και τα ανακατεύω καλά
*παράλληλα έχω λιώσω το βούτυρο είτε στο μάτι της κουζίνας είτε στο φούρνο μικροκυμάτων(προσοχή στο τελευταίο γιατί πιτσιλάει και θα κάνει το φούρνο χάλια!)

*βάζω λοιπόν σγ-σγ το μείγμα του αλευριού στο μείγμα των αυγών και ανακατεύω με προσοχή από κάτω προς το πάνω (ΧΩΡΙΣ ΜΙΞΕΡ με μία απλή σπάτουλα!)
*προσθέτω το λιωμένο βούτυρο και ανακατεύω μέχρι να ομογενοποιηθούν!

Τέλος...αν θέλετε κεκάκια βανίλιας αλλά αν είστε λάτρης της σοκολάτας ένα ακόμα βήμα!
*παίρνετε μία κουβερτούρα της επιλογής σας(υγείας,γάλακτος,λευκής,πραλίνας) και την κάνετε κομματάκια στο μίξερ (συμφέρει οικονομικά απο τις σταγόνες σοκολάτας!) ύστερα την αναμείγνυετε στο μείγμα σας!!
Ψήσιμο

**Σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 για 30 λεπτά ή αν είστε φοιτήτριες σαν εμένα και έχετε κουζινάκι σε προθερμασμέμο φούρνο στους 150 για 20 λεπτά!!
Μπορείτε μετά να τα διακοσμήσετε με κλάσσο σοκολάτας,βουτυρόκρεμα,κρέμα τυριού ή απλά κλάσσο ζάχαρης κάνοντας τα πολύχρωμα με χρώματα ζαχαροπλαστικής!
 

Βγαίνουν περίπου 9 κεκάκια αν βάζετε σε κάθε θηκάκι 2 κουταλάκια του γλυκού μείγμα!
Αυτά είναι!!! <3 



Εύχομαι να τα φτιάξετεεεεεεε είναι απλά τέλεια! 
Αν με διαβάζετε και αν υπάρχετε!!
Όποιοι και αν είστε....
Pusch-Pusch :**** 

xoxo
Έλενα

4 σχόλια:

  1. psisou n grapseis pws ginetai h turokrema omws... ;) :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή είσαι εσύ...σου λέω! ;)
    Τυρόκρεμα:
    200γρ. τυρί σε κρέμα
    1/2 φλ. άχνη ζάχαρη
    1 φλ. σαντυγί
    1+1/2 κ.γ. βανίλια (1 βανιλέτα βάζω εγώ!)
    **Κτυπάς το τυρί στο μίξερ μέχρι να γίνει μαλακό και μετά προσθέτεις όλα τα υπόλοιπα υλικά ένα-ένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόση ωρα περιπου το κτυπαω? ειμαι ασχετη απο γλυκα αν και κανω αρκετα φαγητα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. wraia gt kai egw eimai asxeth apo faghta!!! :P :P !!thn turokrema dimitra mou...???!!ktupa to turi mexri na ginei malako...einai tupou filadelfia!! :P !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή