Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Review: AuNaturel.gr

https://www.facebook.com/AuNaturelCosmetics

Γεια σας κοριτσάρες μου και τι μου κάνετε??!
Εύχομαι να είστε όλες τριπλά ευτυχισμένες,
χαρούμενες και δημιουργικές!
Το ανοιξιάτικο πέπλο έχει τυλίξει την πανέμορφη χώρα μας,
καθώς ανυψώνει την διάθεση μας για δραστηριότητες
όπου τα ουτοπικά όνειρά μας συναντούν την
πραγματικότητα!

Το σημερινό post,όπως θα διαπιστώσατε από τον τίτλο,
θα είναι το πρώτο review μου και θα αφορά
ένα ελληνικό site και συγκεκριμένα το
όπου για όλες εμάς που έχουμε 
το μεράκι να φτιάξουμε τα δικά μας
καλλυντικά αποτελεί τη
Μέκκα της δημιουργικότητας μας!
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σας επισημάνω ότι θα πω την ειλικρινή μου άποψη
για αυτό και σε καμία περίπτωση δεν χρηματοδότηθηκα για να σας το αναφέρω
.

Το πάθος μου για την δημιούργια σπιτικών καλλυντικών
θαρρώ το έχετε καταλάβει...
για να μπορώ όμως να το υλοποιήσω χρειάζομαι
κάποιες πρώτες ύλες που είτε τις έβρισκα υπερβολικά
ακριβές σε σχέση με το εξωτερικό,είτε αν τις παρήγγελνα
από ξένα site τα περισσότερα ήθελαν πιστωτική και τα μεταφορικά ήταν ακριβά!

"Βρόχη επιτέλους στην ξηραμένη γη" και το http://www.aunaturel.gr/ ήρθε στη ζωή μου!

Πρόκειται κατά την γνώμη μου για ένα από τα πιο οργανωμένα site στον Ελλαδικό χώρο,με ΠΡΟΣΙΤΕΣ τιμές και προσφορές,με τεράστια ποικιλία σε πρώτες ύλες
για σπιτικά καλλυντικά που μέχρι στιγμής έχω βρει
(και πιστέψτε με είναι πάρα πολλά!)!


Πρόκειται για ένα site που μπορείς να βρεις τα πάντα,από
αιθέρια έλαια,ανθόνερο,έλαια και βούτυρα,χρώματα,διάφορα
συστατικά και εργαλεία,καρπούς πλυσίματος και το
"κερασάκι" ΣΥΝΤΑΓΕΣ!!!!

Ήταν και είναι έρωτας με την πρώτη ματιά..!
Δεν μπορούσα να συγκρατήσω την χαρά μου
γι αυτό επικοινώνησα με το site για να τους
δώσω συγχαρητήρια και να ζητήσω την άδεια να γράψω
ένα review για εκείνους!

Επικοινώνησε μαζί μου άμεσα η κύρια Βερόνικα που έχει το site,πρόθυμη
να μου δώσει όσες συμβουλές χρειαστώ για τα καλλυντικά μου
και δίνοντας μου την δυνάτητα να χρησιμοποιήσω και τις δικές τους
συνταγές στο blog μου!
(ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΜΑ post!!)

Τρελάθηκααααααα από την χαρά μου,
1) γιατί έχουν απίστευτες συνταγές όπου μπορώ να τις μοιραστώ μαζί σας
2) "εύκολα,γρήγορα,φθηνά" είναι το μότο μου
και οι ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ είναι πολύ ΠΡΟΣΙΤΕΣ!
3) έχουν συχνά πολλέςςς προσφορές

4) έχουν ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ από πρώτες ύλες
5) αν δεν μπορείτε να βρείτε κάποιο προϊόν
που σας ενδιαφέρει στον κατάλογό τους,
μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους για να ρωτήσετε.
Θα κάνουν ότι μπορούν για να το βρούν.

6) έχουν ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ σε όλη την Ελλάδα(!!!!!)
7) έχουν την δυνατότητα αντικαταβολής
8)
υπολογίζουν τον λόγο σου και
έρχονται σε επαφή άμεσα μαζί σου

για να σου λύσουν όλες σου τις απορίες,
πρόθυμοι
να βοηθήσουν!


Περισσότερες πληροφορίες:http://www.aunaturel.gr/about_us

Τσεκάρετε το και στο fb:
https://www.facebook.com/AuNaturelCosmetics

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Είναι ένα site στολίδι και αποτελεί παράδειγμα μίμησης για τα άλλα!
Ευχαριστώ πάρα πολύ το http://www.aunaturel.gr/
για την βοήθεια του σε όλες τις απορίες μου
και την κυρία Βερόνικα για την άψογη και άμεση
επικοινωνία
της μαζί μου και τις συμβουλές της που είναι πολύτιμες για μένα!


Εύχομαι να μην σας κούρασα!!
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας!
ΦΙΛΟΥΡΕΣΣΣΣΣΣ πολλές
καρδιές μου!
Έλενα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου