Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Αποτρίχωση με Ξυράφι-----> S.O.S

 

Buona sera il mio amore!!
Καλώς ήρθατε στο μικρό μου κόσμο ξανά!
Όπως έχουμε καταλάβει όλες..το καλοκαιράκι έφτασε!!
Σορτσάκια,μαγιουδάκι,μπόλικο αντηλιακό,άφθονα mojito 
και διάθεση για τρέλες!!

Οπότε πόσο κρίμα είναι να είσαι μονίμως με ένα ξυραφάκι στο χέρι???
Οκκκ...και εγώ είμαι υπερ της αποτρίχωσης με κερί
αλλά στην έσχατη λύση τι κάνεις??

 Γι αυτό σου δίνω τα δικά μου SOS για την αποτρίχωση με ξυράφι!

1.)Ρίξτε άφθονο νερό ΠΟΤΕ μην ξεκινήσεις να κάνεις αποτρίχωση με στεγνή επιδερμίδα.Το νερό μαλωκώνει τους πόρους και βοηθάει στη μείωση πληγών και ερεθισμών!
2.)Ξυράφια με 3-5 λεπίδες Πιστέψτε έχω δοκιμάσει τα πάντα,μπορεί να είναι πιο ακριβά,όμως δεν κόβατε "ολόκληρο" δέρμα και η αποτρίχωση είναι βαθύτερη και διαρκεί περισσότερο από αυτά με 1-2 λεβίδες.
3.)ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ σου ξυράφακια όσο κοντινά μας άτομα και να είναι το κάθε δέρμα διαφέρει από άτομο σε άτομο.
4.)Προτίμησε αφρό ξυρίσματος από ένα απλό αφρόλουτρο
Τip: Εγώ αντί για αφρό χρησιμοποιώ αποτριχωτική κρέμα,την αφήνω 2-3 λεπτάκια και μετά χρησιμοποιώ ξυράφι ΔΕΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑ ΕΊΝΑΙ!
5.)Πάντα μετά το ξύρισμα αλοίφετε τα πόδια σας με bady oil ή ενυδατική κρέμα.Βοηθάει στο να κλείσουν οι πόροι και να μην εμφανιστουν ερεθισμοί!

Αυτά για σήμερα dolls!
See you soon!!
Φιλούθκιααααααα!!
ΧΟΧΟ
Έλενα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου